Sacherijnig
- BertvanElten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Hoi Marco,
heerlijke kop met mooie kleuren !!
Gr, Bert
heerlijke kop met mooie kleuren !!
Gr, Bert
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Zuiver plaatje met fijne scherpte!!
- Foto vriend
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Alles is al gezegd , maar ik denk ook slecht geslapen .
- Ron62
- Moderator
Die Berberaapjes kunnen inderdaad heel goed kwarrig kijken.
Staat er netjes en goed scherp op, zoals Joop zegt wel wat hard licht en ik denk een tikkie aan de gelige kant.
Was dit in Ouwehands?
Staat er netjes en goed scherp op, zoals Joop zegt wel wat hard licht en ik denk een tikkie aan de gelige kant.
Was dit in Ouwehands?
- Ron62
- Moderator
Ik kwam daar soms, meestal samen met Joop(Fotosmurf), maar ik vind het de laatste jaren wat minder, in het verleden zaten er Zeearenden en Witte Tijgers en pas geleden is het grote mannetje van de Mandrillen overleden las ik ergens en dat waren toch wel allemaal favoriete dieren van mij.
Nu heb je er de Reuzenpanda's, maar persoonlijk vind ik daar niet zo heel veel aan, vind het een beetje saaie beesten, die ook nog eens voor een groot gedeelte achter glas zitten waar ik geen fan van ben.
Meestal gaan Joop en ik naar Blijdorp, want dat is voor ons het dichtstbij, maar een pas geleden zijn we nog naar Safaripark Beekse Bergen geweest, voor de afwisseling en de dieren hebben daar veel ruimte, dus ook minder kans op storende tralies of gaas in de voorgrond of achtergrond.
Laatste keer dat ik in Ouwehands ben geweest was in december 2020 en daar was Joop niet bij(zou wel komen, maar kwam wat tussen), dat is dus al bijna 3 jaar geleden.
Nu heb je er de Reuzenpanda's, maar persoonlijk vind ik daar niet zo heel veel aan, vind het een beetje saaie beesten, die ook nog eens voor een groot gedeelte achter glas zitten waar ik geen fan van ben.
Meestal gaan Joop en ik naar Blijdorp, want dat is voor ons het dichtstbij, maar een pas geleden zijn we nog naar Safaripark Beekse Bergen geweest, voor de afwisseling en de dieren hebben daar veel ruimte, dus ook minder kans op storende tralies of gaas in de voorgrond of achtergrond.
Laatste keer dat ik in Ouwehands ben geweest was in december 2020 en daar was Joop niet bij(zou wel komen, maar kwam wat tussen), dat is dus al bijna 3 jaar geleden.