Gevaar komt van boven.
Bedankt.

Ach ,waarom moeten het altijd van die WOW-foto's zijn. Altijd weer dat vogeltje op dat takje, driekwart in beeld waarbij veertjes rag scherp moeten zijn, altijd weer die voorgekauwde poses en vooral geen voer in beeld..... bij de vogelfotografen komen ze vanzelf langs.
enz. Gelukkig zijn er ook nog een paar fotografen die er de humor van in zien. in ieder geval bedankt voor de reacties.
En er is niet gesjopt in de achtergrond.
En er is niet gesjopt in de achtergrond.
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Dan weet ik ook niet wat ik voor vreemde 'sporen' zie in de linker bovenhoek.
Tsja, smaken verschillen blijkt maar weer, niet iedereen kijkt op dezelfde manier naar een foto, deze vind ik in ieder geval niet prettig kijken, het voer vraagt ook de meeste aandacht hier voor mij.
Tsja, smaken verschillen blijkt maar weer, niet iedereen kijkt op dezelfde manier naar een foto, deze vind ik in ieder geval niet prettig kijken, het voer vraagt ook de meeste aandacht hier voor mij.
- MarcoEOS
- Lid

- Contacteer:
Dat was niet echt wat ik (of anderen) schreef... dus zou het fijn zijn als je dat ook niet voor me/ ons gaat invullen. Beetje lange tenen?Ahum schreef:Ach ,waarom moeten het altijd van die WOW-foto's zijn. Altijd weer dat vogeltje op dat takje, driekwart in beeld waarbij veertjes rag scherp moeten zijn, altijd weer die voorgekauwde poses en vooral geen voer in beeld.....
De foto zoals jij dit laat zien spreekt me simpelweg totaal niet aan, om meerdere redenen. Dat jij en anderen het wel prima vinden: helemaal goed toch?
..
Laatst gewijzigd door Ahum op 28 nov 2023 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee... zat zonder voer, vroeg zich af waar het bleef
Ahum schreef:![]()
Nee... zat zonder voer, vroeg zich af waar het bleef
Het is hier een drukke boel.

- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Als je alleen maar oh en ah wilt horen denk ik dat dit niet de goede plek is.
Het hoeven geen wow foto's te zijn maar je stelt hem ter beoordeling dus reageren we daar ook op.
Als je hem in ratjetoe zet krijg je denk de reacties die je wenst/verwacht.
Het hoeven geen wow foto's te zijn maar je stelt hem ter beoordeling dus reageren we daar ook op.
Als je hem in ratjetoe zet krijg je denk de reacties die je wenst/verwacht.
- muggie
- Lid

Tja, wanneer je je foto ter beoordeling plaatst moet je niet zuur reageren wanneer er kritische reacties komen. En wanneer je applaus wilt krijgen voor een humoristische titel moet je niet op een serieus fotografieforum zijn. Kortom, ik zou de kritiek dankbaar ontvangen als gratis adviezen! Dat betekent bepaalt niet dat je het ermee eens moet zijn, maar ik vind het van weinig respect getuigen wanneer je reacties op deze manier afdoet.Ahum schreef:Ach ,waarom moeten het altijd van die WOW-foto's zijn. Altijd weer dat vogeltje op dat takje, driekwart in beeld waarbij veertjes rag scherp moeten zijn, altijd weer die voorgekauwde poses en vooral geen voer in beeld..... bij de vogelfotografen komen ze vanzelf langs.enz. Gelukkig zijn er ook nog een paar fotografen die er de humor van in zien.
Als je goed had gelezen stond dit boven de foto.
Zeg maar gewoon wat je ervan vindt, goed of slecht, maar ik mag hier waarschijnlijk niet zeggen dat het niet altijd een wow-foto hoef te zijn..... enz. Ik dacht dat ik de foto mocht plaatsen waar ik dat wil en niet speciaal ratjetoe in als jullie het niet goed vinden.
Als dit zoveel ergernis oproept, haal ik het gewoon weg en hoeft niemand zich meer te ergeren.
Verder wil ik hier geen worden meer aan vuil maken. Ik haal de foto's weg.
Nergens heb ik gezegd dat IK voor een WOW-foto ging, en dat ik zoiets zou willen horen.Misschien niet de scherpste, maar ik vond de pose wel leuk.
Zeg maar gewoon wat je ervan vindt, goed of slecht, maar ik mag hier waarschijnlijk niet zeggen dat het niet altijd een wow-foto hoef te zijn..... enz. Ik dacht dat ik de foto mocht plaatsen waar ik dat wil en niet speciaal ratjetoe in als jullie het niet goed vinden.
Als dit zoveel ergernis oproept, haal ik het gewoon weg en hoeft niemand zich meer te ergeren.
Verder wil ik hier geen worden meer aan vuil maken. Ik haal de foto's weg.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Ik had er graag nog wat woorden aan vuil gemaakt. Nu sluit je de discussie en heb je niets geleerd.
Ik had je graag dingen op een menselijke normale manier besproken maar je hebt je plan al getrokken.
Je trekt conclusies die er helemaal niet zijn. Niemand zegt je waar jij je foto's moet plaatsen maar zoals muggie al aangaf als je het ter beoordeling zet mogen wij onze reactie geven en beoordelen we de foto en niet de titel.
Jammer.
Ik had je graag dingen op een menselijke normale manier besproken maar je hebt je plan al getrokken.
Je trekt conclusies die er helemaal niet zijn. Niemand zegt je waar jij je foto's moet plaatsen maar zoals muggie al aangaf als je het ter beoordeling zet mogen wij onze reactie geven en beoordelen we de foto en niet de titel.
Jammer.