Hij is erg leuk!
Maar wanneer ik de foto technisch bekijk (hij staat tenslotte niet in Ratjetoe!) vind ik hem wat minder. De belichting is niet zo lekker, de compo kan beter, en de achtergrond werkt niet zo mee.
Voor mij is het niet zozeer de belichting, maar het licht wat niet meewerkt, ik vind de schaduw onder het koppie niet zo mooi, maar zoals gezegd.....het moment is leuk.
Frans schreef:Vraag me af water mis is met de belichting?
Op mijn scherm ziet de kop en de linker poot er als bijna uitgebeten licht uit. Het lichaam is wel goed belicht.
Ik begrijp wel dat de omstandigheden dit soort dingen het nu eenmaal moeilijk maken, maar de omstandigheden maken of breken nu eenmaal vaak de resultaten.
Dat poot zie ik hier onderaan ook een overbelicht plekje nu je het zegt, maar is met wat kloonwerk denk zo opgelost.
De kop zie ik wel overal detail in.
Bedankt voor jullie reacties en excuses aan degenen, die (ook) naar de (technische) kwaliteit hebben gekeken. Ik schaam me voor het feit dat ik jullie tijd verdaan heb. Ik had deze foto inderdaad in Ratjetoe moeten plaatsen. Nogmaals mijn excuses.
@Frans, alsof je m'n gedachten kan lezen mbt de gemiste kans
Bedankt voor jullie reacties, Gaveaupiano en Frans.
@Gaveaupiano, om de "smile" was het mij inderdaad te doen.
@Frans, uitzonderingen bevestigen de regel (ik heb in 't verleden wel met beslisbomen gewerkt)