Waterhoentje
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooie kleuren en scherpte 
- BertvanElten
- Lid

Mis toch wel wat oogcontact (heb je nog meer uit deze serie?)
Gr, Bert
Gr, Bert
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Goed beeld van deze nerveuze spring in het veld, best lastig om een goede foto te maken.
Misschien de hooglichten nog iets dimmen, zorgt mijn inziens dat het geheel wat te verscherpt over komt.
Zelf zou ik denk ook wat blauw eruit halen, te zien in het water en het wit van de staart. Niet alles hoor maar kan wel iets minder denk.
Misschien de hooglichten nog iets dimmen, zorgt mijn inziens dat het geheel wat te verscherpt over komt.
Zelf zou ik denk ook wat blauw eruit halen, te zien in het water en het wit van de staart. Niet alles hoor maar kan wel iets minder denk.
- Ron62
- Moderator
Kleuren(op wat teveel blauw na) en scherpte zien er goed uit, maar ik vind het standpunt wat aan de hoge kant en ook jammer dat de vogel van je af zwemt.
Blauw in het water mag van mij blijven, maar in het wit en zwart van de vogel zou het wat minder kunnen.
@Joop, als dit een nerveuze spring in het veld is, dan is jouw familie(de Meerkoetjes) dat ook.

Blauw in het water mag van mij blijven, maar in het wit en zwart van de vogel zou het wat minder kunnen.
@Joop, als dit een nerveuze spring in het veld is, dan is jouw familie(de Meerkoetjes) dat ook.