Padser...

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
Daantje
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

Padser...

Bericht Geplaatst:

Ja, padser met een d.... Deze pad vond zichzelf heel wat, want ondanks dat ik met mijn lens op 20 cm van hem af zat bewoog hij helemaal niet! Wel moeten flitsen omdat het 's avonds was. Gemaakt met mijn 55mm lens. Ik heb verschillende crops gemaakt.
Wat vinden jullie? (PS let niet op de randjes, die zijn een beetje raar gekomen, maar kan nu niks bijwerken, zit op mijn werk)

Deze?
Afbeelding

Of deze?
Afbeelding

Of toch maar deze?
Afbeelding
wilw
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Padser...

Bericht Geplaatst:

dacht eerst dat ik nog slaapdronken ben ... :shock 2x hetzelfde topic. Laat als het de foto's de eerste keer niet meteen in het goed topic staat alles even verplaatsen door één van de mods.
Dan de foto's; als je naar de crops vraagt, dan valt mijn keus op de 1e. Zag persoonlijk graag wat meer ruimte boven en rechts in de kijkrichting, onder er wat vanaf (net boven de poot). ik kan me niet aan de indruk onttrekken dattie net niet helemaal scherp is op het oog. door de crop is wel nogal wat ruis ontstaan.
pafeme
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

ik sluit me aan bij Wilw. Bij de laatste versie vind ik de pad wel erg centraal staan.
En idd de scherpte op het oog lijkt te missen.
MissTique
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Nummertje twee vind ik de leukste compositie, maar ik vind de foto's ansich alledrie even mooi :)
Peter de Mooij
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Als je moet gaan flitsen is het altijd even de vraag wat het wordt? Valt me nog niet tegen en is best grappig Daantje. Scherpte op het oogje ligt dacht ik juist wel goed, maar misschien is mijn leesbril vuil....
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”