foto 1 bevalt mij het meeste door dat het haar zo pluizig valt. met het licht en schaduw is het een mooie foto geworden. tweede is een snelle rakker foto's zijn goed scherp en mooi van kleur
Laatst gewijzigd door Wim op 27 aug 2009 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Helaas, maar ik heb een afwijkende mening, ik vind #1 de slechtste. Reden: ik vind teveel van de hond in de schaduw wegvallen, waardoor ook de contouren verloren gaan. Sorry maar komt bij mij over als een wolbaaltje Maar de scherpte is alle2 OK
Ik deel ook de mening met laatste voorganger; vind het jammer dat de hond wegvalt in de donkere achtergrond. Verder vind ik de foto's heel mooi....ik heb hier zelf met mijn mega turbo snelheid hondje dit al meermalen geprobeerd, maar is me nog niet met goede scherpte gelukt.
Voor mij de eerste vanwege het dreamy gevoel. Lijkt of de hond uit de achtergrond komt gelopen. Mooie combinatie van achtergrond en onderwerp.
De tweede heeft meer het uitzicht zoals je wel meer ziet midden op de dag. Ik vind hem knap maar de twee foto's in dezelfde post laten me kiezen voor de eerste.
mooi gedaan, voor mij is ook de 1e favorite lekker pluizig en dromerig Het was imo ook een mooie foto voor de maandopdracht Bij de 2e zou ik de achtergrond nog net wat donkerder proberen te maken, dan word die plaat net wat rustiger