Ze kunnen zeker lastig zijn Joop, maar op deze manier is het wel redelijk goed opgelost vind ik.
Maar er zitten ook nadelen aan, zoals Gerard er hier nu toevallig 1 ervan aankaart....Ik had van nr.1 ook nog een paar foto's die ik wat meer had ingezoomd en zelf zou ik ook die gekozen hebben.
Ik moet eigenlijk nog vragen aan m'n oudste dochter(want die heeft deze uitgezocht) of ze 'm uitgezocht heeft omdat het schuurtje er hier bijna helemaal op staat, of omdat ze op die andere foto's er misschien net niet goed op staat?
Zat zelf ook al te dubben om 'm toch wat te croppen, maar misschien wil ze dat nu juist niet?
Aan de andere kant is het ook wel weer leuk zo, want op deze staat het hele dak erop en op die ingezoomde foto's maar een stukje.
Als ik deze vierkant maak heb ik natuurlijk nog wel een stuk van de nok erop, maar de lichte lucht is eigenlijk ook niet helemaal mijn ding en die ben ik bij de ingezoomde foto's weer voor een groot deel kwijt.
Ik weet dus nog niet wat ik ga doen, maar ik ben het met Gerard eens dat het nu ook niet helemaal goed is, zal het er binnenkort wel met m'n dochter over hebben.
De rest van de foto's heb ik wel uitgesneden zoals ik het zelf het beste vond en ik heb (nog) geen klachten gekregen.