F8 1/1600 op 360 iso met 280mm
- Spoiler: Toon

2e staat in de spoiler, even op klikken.GladiusMaximus schreef:Ik zie maar 1 foto.
De pose is prima maar vooral de achtergrond nekt de foto, mijn inziens dan. Het blijft op zich een aardige sportfoto.Gietjedo schreef:Dat met foto 2 een heleboel tegen zit, vind ik nogal meevallen.
Vind het fletse nogal meevallen, komt waarschijnlijk omdat de achtergrond lichter is dan het onderwerp en daarbij hoeft het voor mij niet altijd knalhard te zijn. Haar gezicht is wat naar beneden maar ogen volgen echt wel de weg van de stick/bal, kan je ook zien als je goed kijkt. Schaduw op het gezicht is logisch omdat ze naar beneden gericht is en de zon van boven komt.sgrs schreef:ik vind foto 1 eerlijk gezegt tegen vallen voelt een beetje flets aan, het gezicht valt weg omdat ze naar ondere kijkt waar de bal is en ook in de schaduw zit.
foto 2 in de spoiler, haar houding is heel erg mooi ze kijkt waar de bal naar toe moet met een hele mooie houding.
de houding had eigelijk in de foto 1 moeten zitten en de kleur van het veld etc, toch kies ik voor de drukere achtergrond en dat ze bal mist boven de foto nr1