Thnx.
Iets van de bovenkant af snap ik wel, maar wilde ook juist het lange smalle nisje laten zien(vandaar ook juist die 16x9 uitsnede) en ik heb eigenlijk geen ruimte meer om te croppen....volgens m'n eigen regels dan, de niet verkleinde foto is nog iets meer dan 3000 pixels aan de langste zijde.
Afstand tot het Valkje was best wel groot, de foto is gemaakt door het dakraam van ons 1e appartement in Normandië, waar ik m'n rijstzak had neergelegd.
Dus eerst een stukje dak, dan de tuin dan de weg met 2 stoepen en dan nog de afstand van de stoep naar de nis......ik denk dat ie wel een 20 meter bij me vandaan zat.
Die stenen vind ik dan juist wel weer een grappig detail Joop, echt een heel oud huis.
Vind ik de foto zelf echt mooi....nee niet echt, ik vind op een paaltje met een mooie wazige bosrand in de achtergrond, waar de TV goed van 'los' komt, mooier.
Maar deze vind ik wel aparter, want dit zie je niet heel vaak en dat paaltje wel, maar mooier vind ik het zelf niet, maar ik wilde 'm wel laten zien hier, omdat ik 'm toch wel wat vind hebben.