Clean up crew
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ach, is net als met de Meeuwen hier, die trekken ook vuilniszakken open en maken er een bende van....maarja, die Meeuwen moeten ook eten en is het eigenlijk onze taak om er voor te zorgen dat ze niet bij die vuilniszakken kunnen komen.
Je hebt de Zwarte Gier er mooi opstaan, maar toch vind ik de opengetrokken vuilniszak niet prettig kijken en is het daardoor voor mij geen echt mooie foto.
Je hebt de Zwarte Gier er mooi opstaan, maar toch vind ik de opengetrokken vuilniszak niet prettig kijken en is het daardoor voor mij geen echt mooie foto.
- Meksjoef
- Lid

Je bedoeld vanwege de omgeving/ setting die niet heel "aantrekkelijk" is, of gewoon het totaalbeeld?
ps. heb er de spoiler bijgeplaatst, van hoe die origineel was. Daar ik het witte vondt afleiden, deze geplaatst.
ps. heb er de spoiler bijgeplaatst, van hoe die origineel was. Daar ik het witte vondt afleiden, deze geplaatst.
- Frans
- Lid

Hangt een beetje van de intentie af waarmee je de foto plaatst.
Als foto van de soort niet echt super.
Als voorbeeld hoe aangepast soort is aan de mens prima.
Beest kleurt mooi bij de omgeving zeker nadat je witte vlek hebt verwijderd.
Als foto van de soort niet echt super.
Als voorbeeld hoe aangepast soort is aan de mens prima.
Beest kleurt mooi bij de omgeving zeker nadat je witte vlek hebt verwijderd.
- Meksjoef
- Lid

Een beetje beide, het is natuurlijk gewoon een dier in zijn "natuurlijke" habitat. Althans dit maakt er tegenwoordig wel onderdeel van uit.
Dat niet iedereen de setting kan waarderen, kan ik mij verder wel in vinden
Dat niet iedereen de setting kan waarderen, kan ik mij verder wel in vinden
- Ron62
- Moderator
Ik bedoel de vuilniszak waar ie op zit, de achtergrond ziet er ook wel redelijk druk uit, maar is voor mij nog natuur, de vuilniszak vind ik daarentegen een smerig ding en daarom dus niet prettig kijken.
Had ie bijv. op een mooie tak gezeten dan was het voor mij al een hele verbetering.
Maar ik snap dat ie nu eenmaal op die vuilniszak zat en dat dat o.a. ook is hoe ze zich tegenwoordig van voedsel voorzien en je hebt de vogel zelf er mooi opstaan, maar dat maakt de foto voor mij toch geen mooie foto.
De witte zak/stuk papier? verwijderen is al een lichte verbetering.
Had ie bijv. op een mooie tak gezeten dan was het voor mij al een hele verbetering.
Maar ik snap dat ie nu eenmaal op die vuilniszak zat en dat dat o.a. ook is hoe ze zich tegenwoordig van voedsel voorzien en je hebt de vogel zelf er mooi opstaan, maar dat maakt de foto voor mij toch geen mooie foto.
De witte zak/stuk papier? verwijderen is al een lichte verbetering.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Foto op zich is een prima beeld met een goed gedetailleerde gier.
Als wildlife foto is het een mindere foto en als documentatie om te laten zien wat een troep wij er soms van maken is het een hele goede foto.
Goede keus om het witte uit de foto te halen dat zou inderdaad heel veel aandacht vragen
Als wildlife foto is het een mindere foto en als documentatie om te laten zien wat een troep wij er soms van maken is het een hele goede foto.
Goede keus om het witte uit de foto te halen dat zou inderdaad heel veel aandacht vragen