Sofie
- filipo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooi model 
Achtergrond contrasteert mooi met kleur kledij.
Achtergrond mag voor mij wat meer lichtnuances hebben (vignettering). Is nu nogal vlak.
Heb je de achtergrond achteraf bijgewerkt ? Het blauw aan de mouwen vertoont vlekken en het haar rechtsbovenaan lijkt blauwgekleurd?
Achtergrond contrasteert mooi met kleur kledij.
Achtergrond mag voor mij wat meer lichtnuances hebben (vignettering). Is nu nogal vlak.
Heb je de achtergrond achteraf bijgewerkt ? Het blauw aan de mouwen vertoont vlekken en het haar rechtsbovenaan lijkt blauwgekleurd?
- pietstro
- Lid

Toffe foto die zowat alles heeft !
Een originele pose, goede kleurcombinatie, contrast tussen de kleding en de rest van de foto.
Perfecte indeling van de achtergrond en voorgrond in dezelfde kleurtonen.
Zeer indringende blik van HET model, wel echt fotogeniek voor dit genre.
En ook de presentatie van foto met dropshadow op de witte achtergrond.
Wat mij betreft : AF
Een originele pose, goede kleurcombinatie, contrast tussen de kleding en de rest van de foto.
Perfecte indeling van de achtergrond en voorgrond in dezelfde kleurtonen.
Zeer indringende blik van HET model, wel echt fotogeniek voor dit genre.
En ook de presentatie van foto met dropshadow op de witte achtergrond.
Wat mij betreft : AF
- RK-Fotografie
- Lid

- Contacteer:
Fraai portret, mooi passende kleuren.
- Yves
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
@ Frans , eerlijk gezegd heb ik niet specifiek een vast recept bij de afwerking van mijn foto’s.
Bij het bewerken ga ik gewoon op mijn gevoel af en soms houd ik me helemaal niet aan de vaste regeltjes. Ik werk wel altijd met lichtsterk glas en heb wel een hekel aan de lens toeknijpen.
Als ik een foto maak probeer ik al op voorhand de compo zo goed mogelijk te hebben zodat ik zo weinig mogelijk moet croppen. Het bewerkings programma waar ik mee werk is PS6 .
Hopelijk heb ik u nu iets wijzer gemaakt Frans
Mvg Yves
Bij het bewerken ga ik gewoon op mijn gevoel af en soms houd ik me helemaal niet aan de vaste regeltjes. Ik werk wel altijd met lichtsterk glas en heb wel een hekel aan de lens toeknijpen.
Als ik een foto maak probeer ik al op voorhand de compo zo goed mogelijk te hebben zodat ik zo weinig mogelijk moet croppen. Het bewerkings programma waar ik mee werk is PS6 .
Hopelijk heb ik u nu iets wijzer gemaakt Frans
Mvg Yves