Kisses for you
- pietstro
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Beetje "uitdagende" pose van het model ! Het "maakt" de foto !
Perfecte belichting ook en zwarte achtergrond is perfect in dit genre.
De heldere witte afscheidingslijn langs de linkerzijde van het model zal bewust zijn gemaakt.
Of dit nu door een tegenlicht is of door een PS ingreep, maakt niet zoveel uit, maar ik vind dit net iets te uitdrukkelijk, beetje hard misschien ook wel.
Perfecte belichting ook en zwarte achtergrond is perfect in dit genre.
De heldere witte afscheidingslijn langs de linkerzijde van het model zal bewust zijn gemaakt.
Of dit nu door een tegenlicht is of door een PS ingreep, maakt niet zoveel uit, maar ik vind dit net iets te uitdrukkelijk, beetje hard misschien ook wel.
- Ron62
- Moderator
Ik volg Piet hier, mooie plaat, met leuke pose van het model, maar het witte lijntje is ook voor mij wat teveel aanwezig en ook het wat uitgebeten haar(geen detail meer) in de nek vind ik jammer.
- zjev-mol
- Lid

- Contacteer:
.. knap kind, prima geregiesseerd, en idd voor dat iets te sterk witte lijntje aan haar gelaat volg ik de drie eerste confraters, je word er als toeschouwer naar toegetrokken, terwijl je eigenlijk in haar mooie ogen zou moeten blijven hangen ....
- Foto vriend
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Een mooi model met een wat harde uitdrukking , ik volg wat het ligt aangaat en het witte stukje haar.