Althans, ik ben tevreden.

F5 1/250 op 200 iso met 200mm

F8 1/125 op 200 iso met 200mm

Als er iets is dat echt heel weinig in mijn foto's voorkomt dan is het Ari (Ai) wel Maarten. Ik zeg niet dat ik er nooit mee speel of probeer, moet tenslotte wel met de tijd meegaan en bijblijven maar doe eigenlijk alles zelf en liever iets langzamer dan dat Ari het sneller doet. Voor hele gecompliceerde stukken en als de foto het waard is probeer ik wel eens Ari.Maarten schreef: Ai niet helemaal goed zijn werk gedaan?

Ik dacht dat die witte rand een AI fout was, maar het is gewoon de horizon. Dat zag ik later ookFotosmurf schreef:Als er iets is dat echt heel weinig in mijn foto's voorkomt dan is het Ari (Ai) wel Maarten. Ik zeg niet dat ik er nooit mee speel of probeer, moet tenslotte wel met de tijd meegaan en bijblijven maar doe eigenlijk alles zelf en liever iets langzamer dan dat Ari het sneller doet. Voor hele gecompliceerde stukken en als de foto het waard is probeer ik wel eens Ari.Maarten schreef: Ai niet helemaal goed zijn werk gedaan?
Dat had ik begrepen Maarten.Maarten schreef:k dacht dat die witte rand een AI fout was, maar het is gewoon de horizon. Dat zag ik later ook