Of het een mooie vogel is weet ik niet, dat lijkt me een smaakgevoelig onderwerp. in ieder geval is de vlucht van zo'n vogel indrukwekkend. Hij blijft maar zweven zonder ook maar één slag van de vleugels.

Ik begrijp dat jij het op deze foto niet kan zien, maar wij zagen hem in levende lijve. Nu ben ik niet zo'n kenner, maar onder 'wij' zaten ook heel goede vogelaars die er veel verstand van hebben. Ik houd het daarom op hun gezag op een kleine mantelmeeuw.Gietjedo schreef:Wel een opmerking over de titel. Het gaat hier om een jonge meeuw. Of het nu een mantelmeeuw of een zilvermeeuw is kan ik op deze foto niet zien.

Prima, dan is het een jonge kleine mantelmeeuwmuggie schreef:Ik begrijp dat jij het op deze foto niet kan zien, maar wij zagen hem in levende lijve. Nu ben ik niet zo'n kenner, maar onder 'wij' zaten ook heel goede vogelaars die er veel verstand van hebben. Ik houd het daarom op hun gezag op een kleine mantelmeeuw.Gietjedo schreef:Wel een opmerking over de titel. Het gaat hier om een jonge meeuw. Of het nu een mantelmeeuw of een zilvermeeuw is kan ik op deze foto niet zien.