IJSBEREN
-
struisvogel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Zeker die eerste is prachtig. Als dit niet al een flinke crop is zou ik denk ik verder croppen, alleen de pup tussen de benen is geweldig 
Lijkt me een fantastische belevenis geweest te zijn met als resultaat deze mooie beelden
Vanuit een zodiac zal het niet eenvoudig fotograferen zijn geweest. Eerste foto laat een heel mooi moment zien en door croppen zal het wellicht een nog mooiere foto worden maar de welp rechts in beeld zou ik zelf niet willen kwijtraken.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Lijkt me echt geweldig om mee te maken, alleen die ervaring is al genieten.
F1 is mooi en ik zou ook de rechter welp niet kwijt willen.
F2 Leuk beeld van de 2 welpjes
F3 Een totaalbeeld waar ik een inplak gehalte ervaar
Achtergronden zijn niet die wat ik bij ijsberen verwacht of mooi vindt. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit in Groenland ben geweest.
F1 is mooi en ik zou ook de rechter welp niet kwijt willen.
F2 Leuk beeld van de 2 welpjes
F3 Een totaalbeeld waar ik een inplak gehalte ervaar
Achtergronden zijn niet die wat ik bij ijsberen verwacht of mooi vindt. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit in Groenland ben geweest.
- BertvanElten
- Lid

Prachtig moment en belevenis
.
Benieuwd wat er over 5-10 jaar nog over is van dit soort momenten op Groenland (zeker nu D.T. zich met het land en de natuur daar wil gaan bemoeien
).
Gr, Bert
Benieuwd wat er over 5-10 jaar nog over is van dit soort momenten op Groenland (zeker nu D.T. zich met het land en de natuur daar wil gaan bemoeien
Gr, Bert