De Dalmatiër(?) staat er mooi scherp in de actie op.
Ik vind het fel oranje hekje eigenlijk meer storen dan de man met telefoon, dat vind ik nog wel een grappig detail eigenlijk en door de wat donkerdere kleuren ook niet echt storend/opvallend.
Als je de man verwijderd valt ook de titel van je foto in het water , ik zou er dus niets aan veranderen
Trouwens een mooi actieshot. Is dit een recente foto of eentje uit het archief?
De titel is gemaakt op de foto dus valt die weg op het moment we de fotograaf verwijderen uit het beeld.
@Ab ik zou zeggen netje gedaan maar Ai heeft het gedaan maar de foto wordt er rustiger van en dus een pluspunt.
Zelf wil ik dat het mijn foto blijft en als ik het zou doen wil ik dat zelf doen.
In sportfotografie wil ik wel mooie actieshots en ook wel zo schoon mogelijk maar meest storen de dingen om het veld mij niet echt in de foto. Maar als ik het weg kan halen ter verbetering doe ik het wel hoor, maar wel zelf.
Lekker laten staan, zo kunnen de mensen zien wat het doet als het weg is.
Het moment heb je goed te pakken Joop. De fotograaf vind ik wel wat toevoegen. Het oranje hekje maakt het dan wel weer druk. Verwijderen van het hekje is geen optie, dat is teveel van het goede. Rommel in beeld heeft niet je voorkeur, maar je stoort je er niet aan. AI gebruiken is niet je favoriet. Dus denk ik dat al met al de dubbele foto het eindresultaat is. Niks meer aan doen en accepteren is het enige dat rest, maar daar verschillen de meningen dan wel over.
En maar goed ook dat niet iedereen zo denkt dan zouden we geen gesprekken over een foto hebben.
Iedereen mag zijn eigen inbreng hebben dat maakt het ook leuk en leerzaam.