Vandaag zoals gezegt even met mijn nieuwe lens aan het stoeien geweest in het bos. Lekker wandelen met het gezin en ondertussen op jacht naar paddestoelen. Dit is het resultaat van vandaag.
F1
F2
F3
F4
F5
F6
Hoop dat jullie ze leuk vinden en zo ook lekker in de herfst sfeer komen.
Heb de foto's gemaakt met de sigma 28-70 f2.8
Alle foto's op f7.1 iso100 de rest aan de camera overgelaten 1 stap onderbelicht allen op 28 mm
Laatst gewijzigd door Cinemovie op 05 okt 2009 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie serie waar enkele me sterk aanspreken en andere net niet.
Eerste spreekt me niet zo aan, is aan de vrij donkere kant, en de zwam komt niet echt tot zijn recht.
Tweede is heel sterk, goede compositie, met een natuurlijke inkadering door het mos, en veel diepte door het verloop van scherptediepte naar achteren.
Derde is heel teer en fijn, sierlijk op zijn ranke steeltje, goede scherpte, mischien iets te licht op het wit van de hoed, spotmeting of onderbelichten had hier credo kunnen zijn.
Vierde is een degelijk compositie, alleen voor mijn gevoel komt de paddo hier niet heel sterk uit de verf, kan dat helaas even niet in woorden onderbouwen...
Vijfde spreekt me het minste aan, te beperkte scherptediepte, die niet aangenaam ligt waardoor je een onrustig beeld krijgt.
Zesde is weer een sterke met een goede scherptediepte, waardoor de paddo's er heerlijk uitspringen, op een mooie frisgroene ondergrond van mos.
Mooie serie. Mijn voorkeur gaat uit naar de derde en vierde. Mooi rustige plaatjes De eerste vind ik iets te krap in zijn kader zitten. De derde nog wel ietsje bijknippen aan de bovenkant.
Heb hier al een paar keer naar gekeken.... Vind ze steeds sterker ! Mooie, wat donkere sfeer. Wat ik het mooiste vind is dat het eigenlijk net kerststukjes of studioopnames lijken, of van die landschapjes bij een treinbaan, door de scherpte diepte en kleur denk ik. Voorkeur voor 2 en 3