Beetje eigenwijs... Sterke bewerking met hard contrast vond ik hier wel op z'n plaats. Ruis is later toegevoegd. Mijn best gedaan zo indringend mogelijk te kijken. Bedankt voor het kijken en op- en aanmerkingen zijn van harte welkom. gr. Bernadette Update
Laatst gewijzigd door bernadetteboon op 07 okt 2009 14:24, 2 keer totaal gewijzigd.
bedankt voor jullie reacties. inderdaad een zelfportret. wilde inderdaad zo'n jaren 20/30 effect. was eigenlijk aan het kijken of er niet zo'n vrouwelijke piloot was. maar ben het plaatje nog niet tegen gekomen. het effect wel. gr. bernadette
prima foto. En ik heb totaal geen moeite met overbelichte of geclipte stukken. Prima sfeerbeeld. Maar een aviatrice herken ik er niet in, eerder een trapper in het ruige noorden van Canada
bedankt voor jullie reacties. kan me de opmerking over de aviater wel voorstellen. bedankt trouwens voor het zoeken naar die foto. Heb bovenin een update (bruin) erbij geplaatst. Benieuwd wat jullie daarvan vinden. gr. bernadette
leuk, dat je een update erbij hebt gezet, maar ik blijf toch voor de zw/w gaan. trouwens in de gekleurde komt je "watermerk"ook duidelijker naar voren.