Ik vindt het een mooie serie Ookal hou ik niet echt van zwart wit foto's ga ik toch voor mij de beste uit naar foto 1. Alleen ben ik er niet zeker van, is het rechter oog wel scherp . Kan het niet echt goed zien hier. Maar een top serie
Eerste spreekt me niet zo aan, scherpte en compositie zijn goed, mischien dat de omzetting wat grauwig voor me is. Kan er niet zo goed mijn vinger opleggen.
Tweede vindt ik veel sterker, haar kadert gezicht mooi in, de enkele slierten voor gelaat voegen dynamiek van de wind toe en sfeer. Mischien iets te verzadigd met rood, en zou zelf hier hebben getracht de ogen iets op te lichten.
Derde oogt wat minder sprankelend dan de tweede, vindt wel de kleurstelling hier aangenamer. Ook hier mogen de ogen iets opgelicht worden. Twijfel een beetje of de scherptediepte iets te ver naar voren ligt, enkele haren voor gezicht ogen scherper.
Goed bezig Faux! Gefeliciteerd met je TC en terecht, want het is een hele mooie serie. Ik had persoonlijk voor de derde gekozen ipv de tweede, maar dat is smaak. Bij de tweede heb ik namelijk de indruk dat de witbalans niet helemaal goed is (te veel rood/geel).
Nog op klein verbeterpunt: Ik zou was los springend haar (met name voor het oog) op F3 even weghalen en dan is het een topper!
EDIT: Ik zie onder het linkeroog (voor de kijker) iets van een onscherpe veeg. Is dat een edit van de foto of iets wat tussen het model en de lens in zat met het nemen van de foto?
@win, dat is iets wat tussen het model en de lens in zat. Had het al gezien, maar nog geen tijd gehad om 't weg te werken. En ik zal morgen ook even wat gaan proberen om de haren bij f3 wat weg te werken.