White beauty

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
jumper
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

White beauty

Bericht Geplaatst:

Na lang en geduldig wachten heb ik deze kerel kunnen vastleggen. De lichtomstandigheden waren niet meer goed omdat het valavond, met de nadruk op avond, was. Het terrein was licht hellend.
Jumper BB
Afbeelding

1/80 Iso 400 250mm F8
Henry
Lid
Lid

Re: White beauty

Bericht Geplaatst:

Jammer dat hij er niet helemaal op staat.
Louise.V
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw

Bericht Geplaatst:

Kop staat er mooi scherp op :up maar inderdaad jammer dat hij er niet helemaal op staat
momentum60
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Apart beest ! Mooie opname, vind de kleurstelling wel passen.
Zou denk ik een lengte uitsnede prefereren; dus boven en onder er wat van af
wilw
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

w.s. in landscape formaat beter tot zijnn recht gekomen, maar wel apart in een mooie kleurstelling
jumper
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Ik wou hem er ook volledig op hebben, maar het probleem was dat hij tussen stenen lag en het terein bergop liep.
Het was geen profesioneel model waar ik kon tegen zeggen om wat op te schuiven. ;)
In landscape ging ook niet omdat er nog andere herten rond stonden, maar dan met hun achterste naar de camera gedraaid.
Na lang wachten was het dat of niets en langer wachten ging ook niet omdat het snel donker werd.
De natuur fotograveren is niet wat je wil, maar wat je kan krijgen. En dit was het max wat ik kon krijgen.
Lena, het is nu voor mij moeilijk om te oordelen dat dit compo beter is omdat ik weet hoe het dier zat. Mischien kunnen de andere daar over oordelen, want dit is wel intressant om te weten wat nu lekker kijkt.
Uw crop, ik wou in de foto ook het gevoel van de helling laten zien. Het geeft ook het dier plaats en richting om te vluchten. Jou compo is goed maar volledig in strijd met wat ik in gedachte had(heb).
Ben wel op zoek om mijn foto,s op een achtergrond te plaatsen, want dat missen mijn foto's wel hier op de grijze achtergrond. Vind het ook wel goed dat je een kleur voor mijn handtekening en de achtergrond hebt genomen die in de foto voorkomt. Zo blijft het evenwichtig.
Jumper BB
Marjet
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Hoewel ik ontzettend blij zou zijn met het origineel vind ik de aangepaste foto net iets lekkerder kijken.
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”