Naar aanleiding van de challenge heb ik me weer aan een portretje gewaagd. Graag zou ik hier ook een paar tips en trucs krijgen. (Foto is buiten gemaakt)
Bedankt Vin en Kelly. Het nadeel van de voorgestelde crop is dat het gezicht dan dikker lijkt (wordt als het ware in het kader "geperst", als je begrijpt wat ik bedoel)
Prima foto. Model staat er geloofwaardig op en de ogen glinsteren mooi van het traanvocht. Toch lijkt de uitgelopen make-up een beetje te veel aangebracht.
Bedankt voor je reactie @win! Ben blij dat het model er goed op staat, de make-up was voor de challenge en ook helemaal nieuw voor mij en heb ik natuurlijk helemaal aan het model overgelaten, evenals de pruik die ze draagt
prima portret en ook de visage is geslaagd. Toch heeft croppen boven de wenkbrauwen mijn voorkeur, ook al is ze in het kader geperst zxoals jezelf opmerkt. Nu vind ik de de bovenzijde een beetje als een ei overkomen, ook omdat het niet doorloopt tot de haar/pruikgrens.
@Flipje: de voorgestelde crop haalt de foto uit balans en is voor mij dus geen verbetering. Speciaal voor Peter het origineel in kleur (alleen verkleind en naverscherpt):