Ik ben verregend

De sportieve foto's
Plaats reactie
jeroentje
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

Ik ben verregend

Bericht Geplaatst:

Was lang geleden dat we in de stromende regen hebben moeten fotograferen. Maar ach, ik heb me wel vermaakt. Regen is niet mijn favoriete ding. Ik heb een hekel aan miezerregen. je wordt er drijfnat van en je hebt er geen bal aan. Maar dikke druppels is iets anders. Ik houd van dikke druppels. Je wordt er net zo nat van (nat is nat) maar je ziet het terug op de foto's en dat is dan weer wel fraai.

Vanmiddag werd in Waalwijk de derby tegen Willem II (Tilburg) afgewerkt.
Scheidsrechter Vink was een beetje voor Tilburg en gaf een penalty cadeau waar het enige doelpunt uit viel

Afbeelding
Benjamin de Ceulaer weet het nog niet, maar een seconde later zal hij erachter zijn dat Leonardo Veloso niet helemaal op de bal uit was

Afbeelding
Dikke druppels vallen neer op Dustley Mulder aan de bal, taak voor Christophe Grégoire daar iets aan te veranderen

Afbeelding
Frank van Mosselveld probeert Arjan Swinkels tegen keeper Maikel Aerts te drukken. Swinkels vind het zo te zien niet al te leuk

Afbeelding
Anthony Obodai speelde zijn 100ste wedstrijd bij RKC Waalwijk. Hier wordt de bal afgepakt door Willem II speler Sergio Zijler
Atlan
Lid
Lid

Re: Ik ben verregend

Bericht Geplaatst:

strakke platen zeg! En dat weer doet toch wel wat extra's hier..... dan inderdaad maar dikke druppels ;)
Jammer dat je bij de 1e net niet even een momentje verder ebnt, nu zegt de actie niet zo veel.
nr 4 is voor mij de mooiste (actie) maar de anderen mogen er zeker zijn! :up

Groet,
Ed
momentum60
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee

Bericht Geplaatst:

Ben geen voetbal fan maar ik vind het een nette serie.
Inderdaad voegen de druppels wat toe.
jeroentje
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Dank voor jullie reacties

@Atlan, het frame erna is technische net niet van genoeg kwaliteit om er iets mee te doen. Je moet soms kiezen en soms heb je geen keus.
Sports-Photography
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Fotograferen in de regen is toch het lekkerste wat er is?
Ikzelf heb afgelopen motorsport seizoen te weinig regen gehad, terwijl het juist van mij wel meer had mogen regenen.
Wat de foto's betreft lekkere heldere schone foto's de balmomenten goed te pakken gehad.
Plaats reactie

Terug naar “Sport”