Raskat

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
hades
Lid
Lid

Raskat

Bericht Geplaatst:

Maat van me heeft een nieuwe kat, erg mooi beestje. Dit is zeker niet de laatste foto die ik van haar maak.
Afbeelding

Nieuwe versie:
Afbeelding
f4.0
1/125
ISO400
Laatst gewijzigd door hades op 04 nov 2009 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
wilw
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Raskat

Bericht Geplaatst:

Idd mooie kat. Scherpte ligt mooi op de kop. Achtergrond is wat druk, een meer bescheiden kleur was w.s. mooier geweest. Zou graag een een close-up van de kop willen zien, beessie heeft een schitterende kleur ogen.
Tony
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

is inderdaad een mooie kat :) de achtergrond en scherpte is minder, vooral op de witte plekken is de vacht helemaal dicht gelopen en geen doortekening meer, :blush mis ook je exif gegevens dat maakt tips geven iets gemakkelijker ;)
Artep
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw

Bericht Geplaatst:

Prachtige kat, mijn vingers gaan gelijk kriebelen. Zonde van die gekleurde deken waar het diertje op ligt, dat maakt de foto in één keer heel gewoon, vind ik. Ik hoop nog veel foto's van dit mooie beestje te mogen bewonderen ;)
hades
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Ja klopt het is een ragdoll inderdaad. Het is trouwens een mannetje, ik dacht eerst dat het een vrouwtje was:). Ben benieuwd naar jouw foto's.

Ik zal vanavond mijn exif gegevens even plaatsen. Dat er in die witte plekken geen tekening meer zichtbaar is, komt denk ik daar mijn photoshop werk. Zal vanavond eens kijken. Bedankt voor de reacties.
hades
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Ik heb de foto opnieuw bewerkt, nu pas zag ik hoe verdraaid de andere foto eigenlijk was.
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”