momentum60 schreef:Staat er leuk op maar integenstelling tot eerdere commentaren komt de foto op mij niet zo spontaan over. Ze kijkt alsof ze niet weet hoe en waar ze moet kijken omdat ze op de foto moet....Daardoor lijkt ze niet "in contact" te treden met de kijker.
Kinderen zijn toch moeilijk te regiseren en ik moet vaak heel veel foto's maken voordat ik tevreden ben...
Achtergrond mag van mij nog iets waziger maar wat mij opvalt is de kleur van haar ogen die precies bij de achtergrond passen.
Foto ziet er verder goed uit !
Het is inderdaad niet simpel om kindjes te fotograferen, dat ondervind ik met Imke, Ik heb mij een twee jaar geleden een studio'ke geïnstalleerd met als doel "vele" foto's van mijn kleindochtertje Imke te kunnen maken maar dit viel tegen. Heeft ze waarschijnlijk van haar mama die ook elke lens uit de weg gaat.
Toch is deze foto op een moment gemaakt dat Imke het niet door had, dus voor mij wel degelijk een spontane foto.
Haar oogjes zijn zoals op de foto, enkel het wit een beetje opgelicht verder niks aan veranderd qua kleur.