Ik heb mijn nieuwe scherm eindelijk op een nieuwe grafische kaart met HDMI. Hoe is de kleur zit er een kleurzweem over de foto of is ie echt zw? (of grijstinten)
Grappig dat je twijfelt aan een kleurzweem die er absoluut niet is. Intrigerend beeld. Misschien nog een kleine epileerbeurt van de wenkbrauw en de huid er onder nog wat nauwkeuriger soften om dat stukje meer in balans te brengen met de rest van de huidbewerking.
Bij mijn ook geenkleurzweem Heb maar één opmerking of vraag. Zijn dat de bandjes van haar Bh die zwarte lintjes, want dat maak voor mij een onverzorgde wertkwijze wat betreft het compo
Hier ook geen kleurzweem (iMac) te zien, en sluit me verder aan bij de anderen. Van mij hoeft er ook niets geepileerd te worden aan de wenkbrauwen! Groetjes
Thanx. Ben blij dat het ZW gedeelte goed zit. Bandje kan je over twisten deze foto is 1 uit een serie met een Marlies Dekkers setje daar zijn de bandjes van. Vind persoonlijk ook dat de bandjes in deze foto er niet thuis horen. Een haltertopje gaat te ver die geeft weer een heel andere sfeer weer. De huid is overigens niet gesoft enkel wat kleine plekjes verwijderd meer niet.