wintersfeer

Bloemen, planten e.d.
Plaats reactie
bopatje
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

wintersfeer

Bericht Geplaatst:

"een sneeuwvlokje"

gedragen op een stokje

licht als een veer

wachtend op ander weer

glinstert als kristal

in deze donkere tijd

van de kerststal

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

prettige feestdagen voor iedereen :proost :proost :proost
Laatst gewijzigd door bopatje op 19 dec 2009 10:00, 2 keer totaal gewijzigd.
mrJanneman
Lid
Lid
Contacteer:

wintersfeer

Bericht Geplaatst:

Vrij nette serie die als geheel toch een beetje saai overkomt. Het is een onderwerp met een vlok sneeuw in elke foto. Liever zie ik dan dat het onderwerp steeds anders is om de verscheidenheid die sneeuw heeft te benadrukken.
bopatje
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

mrJanneman schreef:Vrij nette serie die als geheel toch een beetje saai overkomt. Het is een onderwerp met een vlok sneeuw in elke foto. Liever zie ik dan dat het onderwerp steeds anders is om de verscheidenheid die sneeuw heeft te benadrukken.

mrjanneman ,ik heb mijn tekst een beetje aangepast zodat ik meer de bedoeling verduidelijk van deze serie ,miss komt het dan niet meer zo saai over ,dit noemen ze dan dichten zonder je kont op te lichten :rof
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Re: wintersfeer

Bericht Geplaatst:

Dichten doet het goed bij deze mijmerende weersomstandigheden, of sta je gewoon te kleumen van de kou :rof

De eerste is voor mij aangenaam, mooie beeldopbouw door sierlijke curve van de steel vanuit de onderhoek, scherptediepte goed op plukje sneeuw, mischien iets aan de donkere kant.

De andere twee zijn als compositie wat centraal en missen daardoor spanning.
Jacky
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: wintersfeer

Bericht Geplaatst:

De eerste is idd het mooiste qua compo, maar 'k zie een paar onscherpe 'uitstekeltjes', 'k had dààr op scherp gesteld ;)
De algemene scherpte lijkt me 't beste op de tweede foto en dat is dan ook mijn favo :up
mrJanneman
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Re:

Bericht Geplaatst:

bopatje schreef:
mrJanneman schreef:Vrij nette serie die als geheel toch een beetje saai overkomt. Het is een onderwerp met een vlok sneeuw in elke foto. Liever zie ik dan dat het onderwerp steeds anders is om de verscheidenheid die sneeuw heeft te benadrukken.

mrjanneman ,ik heb mijn tekst een beetje aangepast zodat ik meer de bedoeling verduidelijk van deze serie ,miss komt het dan niet meer zo saai over ,dit noemen ze dan dichten zonder je kont op te lichten :rof

Ik kwam nog even terug en zag gelijk het gedicht en zie dat er een gedicht bij zit. Dat verandert de zaak natuurlijk en maken de serie dus boeiender in mijn ogen.
Excuus dan voor mijn eerste post.

Ik dicht trouwens altijd met mijn kont ergens op. Ooit in een kroeg aan een bar geschreven maar was niet zo'n succes eigenlijk.
bopatje
Lid
Lid

Re: Re:

Bericht Geplaatst:

mrJanneman schreef:
bopatje schreef:
mrJanneman schreef:
Ik dicht trouwens altijd met mijn kont ergens op. Ooit in een kroeg aan een bar geschreven maar was niet zo'n succes eigenlijk.

:haha :rof
Plaats reactie

Terug naar “Flora”