Een van mijn dochters, die zonder het te vragen wel even een pose aanneemt... Ik heb geen idee waar ze het vandaan heeft, maar het zal wel van de TV en magazines of zo zijn!
Talentje waar je nog veel plezier aan gaat beleven als fotografe. Pose kleuren en scherpte goed. Je had alleen je licht wat laag staan, waardoor hemd iets sterker wordt verlicht dan gezicht, en deze iets aan kracht inboet.
Jou bijschrift doet me wel een beetje aan het denken zetten over de kracht ven de media. Is inderdaad een "proffesionele" pose...
Mendel, je slaat de spijker op zijn kop mbt de belichting en wat er daardoor gebeurt! Ik had het er express niet als eigen commentaar bijgezet, want ik wilde weten of anderen het ook zouden zien...!!
Ik moet zeggen dat ze dit altijd al wel heeft gehad hoor, een natuurlijke manier van poseren. Veel mensen hebben ook gezegd dat ik eens langs een modellen bureau met haar moest gaan. Maar dat gaat een beetje lastig vanuit hier . En ik weet uberhaupt niet of ik dat wel zou doen...
Ze is trouwens 5 en een half... Kijkt niet veel TV en al helemaal geen TV voor volwassenen. Er liggen hier zelden tot nooit glamour and glitter tijdschriften in huis. Dus echt, geen idee waar ze het van heeft. Wel is zij, evenals alle meisjes uit haar klas, gek van Barbie, ballerina's, prinsessen, en dat soort spul, dus misschien komt het daar van. Verder houdt ze ook erg van stoere dingen, zoals sport, racen op de fiets, klimmen en klauteren. Wonderlijk spul, die kinderen, hahaha!
Prachtig! Hier vind ik de donkere achtergrond zeer wel passen. Ja, je maakt wat mee tegenwoordig in de studio... zo jong als ze zijn komen ze binnen als volleerde modellen. En makkelijk hè... visagie is nooit nodig. Henk
Heel leuk portret! Lekker stoer maar toch nog een meisje, hou ik wel van! Nu ik de andere reacties heb gelezen valt het licht inderdaad op dat dat een beetje te laag hangt, maar toch nog heel mooi hoor! Mooi scherp en mooie kleuren
Mooie foto met een prachtige donkere achtergrond. Shirt is wel iets te fel in trekt de blik iets te veel aan. Het hoofd is mooi niet egaal verlicht waardoor de ogen er uitspringen.
Maar bovenal een mooie foto. Dit natuurlijk door de houding van meisje dat de aandacht goed weet te trekken