Haar jurkje is zwart met wit en geel, de achtergrond is puur zwart. Er is dus niet zoveel kleurbeleving en al helemaal geen roze! Sorry dat ik hierin moet telleurstellen...
Dit meisje had ik in de studio om wat afscheidsfotos samen met mijn dochter te maken, ze verhuist namelijk naar een ander land. Kleding was wat ze die dag toevallig aan had en dus niet speciaal voor het thema prinses ofzo. Maar toen ik vroeg hoe ze op de foto wilde was dit haar antwoord, en zo ging ze meteen staan!! Ik vond haar houding echt prachtig.
Eigenlijk wel een goed idee Martin! Ik ga me er ook een keer aan wagen met deze foto. Huid en haarkleur komen na bewerking vanaf het origineel wat beter uit denk ik. Leuk!
voor mij foto 1 speelser foto2 is ook goed maar vind compo minder. wat me wel stoort is je logo 2 mooie z/w omzettingen en dan zo'n lelijke roze stip ook door de kleur maar gewoon te aanwezig aanwezig
Dank AJL. Je bedoelt dat de lamp vanuit de camera gezien haakser op het model komt te staan neem ik aan? Ik ga dat zeker proberen, waar ik alleen mee zit is ruimtegebrek dus dat wordt stoeien geblazen. Maar dank voor je tip.
Mooie foto's. Ik zou ze eerder met een lichte achtergrond gefotografeerd hebben, dat past imo beter bij foto's van kinderen. Met de kleurenversie kom je daar wel enigszins aan tegemoet! Henk
Wat Henk zegt. Het is een vrolijke foto en daar past een vrolijke omgeving beter bij denk ik. Roze jurk tegen een (met groene gel) verlichte witte achtergrond geeft denk ik een heel mooi plaatje. Qua pose vind ik foto 1 het leukst en meest aansprekend.