Het lijkt erop dat ik het juiste formaat foto nu weet te plaatsen......... nu nog de scherpte ISO: 200 Belichting: 1/80 sec. Diafragma: 4.8 Brandpuntsafstand: 56mm Flitser gebruikt: Ja
Dat is inderdaad jammer, ik kwam aanlopen en had geen tijd om er rustig bij te gaan zitten Het was meer een bliksemactie waarbij ik geluk had dat er nog iets op stond.........
Foto wordt er niet beter van. Oververscherpt, veel verlies van detail in het wit en oogt wat grauw nu. Op sommige plaatsen kun je de pixels tellen en de bewegingsonscherpte blijft helaas. Jammer ... volgende keer meer geluk
Vandaar het woord prutsen, ik wilde zien hoe het eruit zag na plaatsing Net weer begonnen met fotograferen, zal nog wel even prutsen blijven dus Wel leuk op zo n forum, ik hoop veel van de support/opmerkingen op te steken
Ik weet niet hoe het hier er aan toe gaat maar ik mis soms even een instelling verhaal van een kenner. Nu ben ik zeker geen kenner en dus kan ik er behoorlijk naast zitten.... Volgens mij is je sluitertijd veel te laag voor zo'n aktie foto. Ik denk (maar ik ben een beginner :-) dat hij wel naar 1/250 a 1/500 had gekunt. Op die manier "bevries" je meer de kat en heb je meer scherpte en detail. Je Iso zal dan omhoog moeten anders is het te donker allemaal. (oja je hebt flits gebruikt.)
Zo lijkt het er meer op, in wat voor programma doe je dat Ik heb nog geen echt bewerkingsprogramma en klooi maar wat aan Bedankt voor je reactie/bewerking hier leer ik van