Voor het eerst wezen fotograferen

De sportieve foto's
Plaats reactie
jeroentje
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Dit jaar dan :rof

Vandaag werd in Sint Michielsgestel verschillende veldritten gehouden. Met een aantal andere fotografen van een ander forum had ik daar afgesproken om foto's te gaan maken.
Gewoon gezellig, beetje kletsen, beetje plaatjes maken.
Kon het ivm gezondheidsprobleempjes niet de hele dag uithouden, maar ben toch niet ontevreden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mendel
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Re: Voor het eerst wezen fotograferen

Bericht Geplaatst:

Foto twee en de laatste foto springen er voor mij uit. Bij de tweede zit je mooi in het landschap met het modderige parcour, en de zwoegende wielrenner.

Laatste is een mooie dynamische plaat, met een heel sterk moment van haar houding op dat moment, fiets iets schuin van het tillen, voeten maken de sprong. Obstakel aan onderzijde vormt een mooi kader aldaar, en het warme tegenlicht voegt veel verder toe.

Overige nette prenten, maar missen voor mij dat fingerspitzengefuhl :D
Gorrog
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Leuk om te zien. Ik heb geen echte voorkeur. Nummer 3 vind ik wat krap in het kader zitten.
jeroentje
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

@Mendel
Tja, dat Fingerspitzengefuhl.
Het was een dagje voor mezelf. Gewoon met een aantal anderen. Beetje kletsen, beetje ouwehoeren. Ik weet op voorhand al dat mijn fotografie dan wat minder is omdat ik er niet met mijn volle kopje bij kan blijven en ook het groepje wat in de gaten moet houden.
Als ik in mijn uppie aan de slag kan, dan kan ik me veel gefocusder bezig houden (fotografische woordgrapjes zijn altijd leuk) en dan weet ik ook dat ik met betere beelden voor de dag kom. Maar dan is het ook meer werk, en dit was puur hobby.

@Gorrog, maar die krappe kadering is ook weer wel bewust
Gotchas
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Voor het eerst wezen fotograferen

Bericht Geplaatst:

Fraaie serie met prima scherpte weer, vind persoonlijk die eerste en tweede de fraaiste. De eerste vanwege het strijdgevoel wat de foto lekker uitstraalt en de tweede juist omdat je hier meer het parcours en de omgeving erbij ziet. Alleen jammer van die sneeuwprop in je linkerbovenhoek...
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

De laatste vind ik de mooiste. Combinatie van juiste focus en "wielersportactie".
Achtergrondje van 1, 2, 4 en 5 vind ik minder (druk, onrustig). Ik mis snelheid in 3.
Plaats reactie

Terug naar “Sport”