Buitenlicht van achter, en voor een paar meter verderop ook licht door een raam. De onderbelichting was blijven staan van foto's in felle zon buiten ( ). Tv 1/160, AV 2.8, Exposure Compensation -1/3, ISO 400, Focal Length 150.0mm
Het licht vind ik mooi zo, de z/w omzetting ook, maar de compositie vind ik minder geslaagd. te veel loze ruimte boven het model, ik zou hier flink aan snijden..
Aah...ik wijk eindelijk eens af van mark's mening, tenminste wat betreft de compositie. Ik vindt de ruimte er boven juist wat toevoegen. Geeft het model ademruimte, en laat iets van de omgeving zien, en verder verkrijg je er wat diepte door.
Belichting oogt ook voor mij goed, frisse omzetting naar zwartwit goede aanvulling op haar spontane blik.
Mooi portret Ik zou de ruimte bovenin ook zo laten, maar ongeveer 1cm van onderen verwijderen. Door haar (aparte) blouse trekt de overgang van wit naar zwart mijn aandacht.
Mooi portret zo, Persoonlijk zou ik de uitsnede ook zo laten en niet zo krap. Ik vind het alleen jammer dat het vrij korrelig is vooral in het donkerste gedeelte van haar gezicht.
@Dwa ik doelde niet op haar huid maar juist aan de andere kant van het gezicht, In de schaduw gedeeltes zie je er veel ruis terug komen. Ik bedoelde niet de huid zelf.