Ben benieuwd hoe jullie dit portret vinden.

Wolves fotografie schreef: ik vind het dan ook jammer dat ik geen gegevens van haar heb, anders had ik absoluut gevraagd of ze nog een keer voor mijn camera zou willen poseren!
@ heidelroosje: die haartjes zijn absoluut jammer en ik kreeg ze ook niet weggewerkt zonder dat je het zou zien. De foto had moeilijk meer van voren genomen kunnen worden, want daar was geen ruimte (foto is namelijk gemaakt op een beurs).

Klopt helemaal! Foto's gemaakt op een beurs vallen niet onder portretrecht en daar komt bij dat ik toen ter plekke toestemming heb gevraagd. Zij vond het prima, ze wilde wel graag een afdruk van de foto's en daarvoor heb ik mijn visitekaartje aan haar baas gegeven (zelf moest ze door). Helaas heeft ze mij nooit gemaild (of gebeld o.i.d.). Ik weet niet waar het mis is gegaan of ze het kaartje überhaupt heeft gehad van haar baas of dat ze het kwijt is geraakt of dat ze achteraf van zoveel fotografen kaartjes had dat ze het wel genoeg vond of.... Ik weet het niet, maar ik vind het wel jammer, want ik had haar graag nogmaals gefotografeerd.korandoke schreef:@heidelroosje het model weet duidelijk dat ze geplaat wordt op een fotobeurs neem ik aan
dan kan ik mij niet voorstellen dat er problemen zouden zijn ivm portret recht

ogen moeten scherp zijn! Dacht alleen dat als ik ze niet een klein beetje mee zou soften, je een heel onnatuurlijk effect zou krijgen, maar ik zal het volgende keer niet doen.