Heerlijke foto, met je titel onder de foto vind ik het helemaal een goeie....zo is het namelijk net een kaart, leuk om naar iemand te sturen die even een zetje in de goede richting nodig heeft, of juist iemand die iets behaalt/gewonnen heeft. Kortom; heel leuk!
Mooie plaat, sterk verhalend, in een goede beeldopbouw, met veel diepte langs de weg en de bomen, model komt er goed uit door de lichtval op hem en de finish, tegen de wat schaduwrijkere achtergrond.
Ik vind het een erg leuke foto. Een iets lager standpunt had hem nog sterker gemaakt. De tekst onder de foto hoeft van mij niet zo erg. De foto spreekt al voldoende van zich zelf.
Voor mij is het een mooie foto; toch heb ik meer een goed resultaat gevoel als familieportret; als sterke foto voor buitenstaanders zou het beter zijn denk ik als ge hem cropt tot portretformaat met het kind in de linkse benedenhoek en de mensen in de dreef rechts boven in de hoek. Ik denk dat hij dan veel diepte heeft en dezelfde inhoud maar dan sterker is. (Is het goed uitgelegd zo?)