Moeder en kind

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Thomas
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Re: Moeder en kind

Bericht Geplaatst:

Wow! Deze foto knalt ontzettend zeg!
kleuren en belichting zijn prima, passen perfect bij de stijl en sfeer die je probeert mee te geven.

Echter kun je wel goed zien dat de foto met een groothoek gemaakt is. Hoofd/lichaamverhouding is dus een beetje raar.

Verder zijn er wat kleine "zeur" puntjes te vinden. Vlekken op de grond, dat witte in haar " gouden sluier" op de bank? De achtergrond die niet fijn wegloopt naar links (waar het zwart wordt).
Wendy
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Leuk! Weer eens iets anders. Goed gedaan! :up

Wat ik wel jammer vind is dat het kindje net een handje voor de mond heeft...
Gotchas
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Leuke en originele foto! Het groothoek effect trekt je als kijker idd de foto in dat vind ik wel grappig. Ik vind het overal licht wel wat hard, khad hier warm licht denk ik wat passender gevonden. Maar verder prima hoor! :up
eelco
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

1 woord... WOW......
Thomas
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

Esther schreef::) haha een bevestiging had liever zelf ook geen grootdoek willen gebruiken maar helaas was de lift defect zodat ik de bank niet naar boven naar de studio mee kon nemen. Dan maar in een kleinere ruimte, dus dichtop. Toch vind ik het zelf wel kunnen omdat je nu wel de foto ingetrokken wordt.
De vuile vloer vond ik zelf een leuk contrast met het goud en glim.

Verder zijn de puntjes die je noemt geen zeurpuntjes hoor, bedankt!!!

Het contrast met de vloer had je dan misschien juist wat sterker moeten maken door bijv. ook de achtergrond er vervallen uit te laten zien en alleen een bling/bling/bank erin te zetten.

Okee, de (intentie van de) foto wordt dan heel anders (van extreem portret naar meer autonome kunst) maar 't zou een mogelijkheid kunnen zijn.
Henry
Lid
Lid
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Wat ik mooi aan de foto vind is dat dit niet zo'n alledaags portretfoto is geworden :up Lekker aparte kleuren, standpunt en compositie.
Wat ik minder mooi vind is de vertekening (door gebruik van de groothoekstand) en wellicht is het een idee om de foto nog iets te croppen om de aandachtvragende achterkant iets terug te dringen (meer inzoomen dus).
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”