De foto komt erg fel over met de witte achterkant. De belichting op de zijkant van de tulp maakt het te uitgebeten waardoor de regendruppels niet soepel meer overkomen.
Misschien dat je met een donkere achtergrond een mooier en rustiger resultaat zult behalen.
Al vind ik je de tulp er niet verkeerd opstaan, wel ben ik het eens met eerder commentaar dat de achtergrond wat te fel is. Het kader vind ik ook jammer, daar je alleen aan de onderkant van de tulp kan zien dat er een kader omheen hoort te zitten. Gefeliciteerd met TC
Achtergrond is inderdaad tikje te fel, waardoor je beeld verliest aan de randen, en ook opmerking over kader ben ik het mee eens. Ik snap je titel 'dancing' wel, heel mooi zo twee 'armen' in de lucht, hoewel het misschien iets 'dancing tulip' treffender geweest. Maar ach, het gaat om de foto en niet om de naam van het onderwerp. Gefeli met TC!
Balarina tulp Uitsnede helemaal goed, leuk zo met die blaadjes naar boven! Vind bij deze de achtergrond net te licht, bij je vorige upload zat je mi net goed...