Jetze poseert......... & toevoeging

Allerhande foto's die je niet ter beoordeling wil zetten
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats reactie
Rob Pieters
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Jetze poseert......... & toevoeging

Bericht Geplaatst:

Afbeelding
ISO: 1250
Belichting: 1/30 sec.
Diafragma: 3.3
Brandpuntsafstand: 29mm
Flitser gebruikt: Nee

heb ik Jetze eindelijk met de nodige moeite redelijk op de foto, zijn de instellingen weer niet goed, het leek op de camera wel een goede foto, maar toen ik hem opende in PS was het Jetze by night.............
Met de bewerking zou ik er waarschijnlijk ook nog meer uit kunnen halen ?

Grtn Rob
Laatst gewijzigd door Rob Pieters op 14 feb 2010 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Jetze poseert...........

Bericht Geplaatst:

Ben bang dat je met nabewerking in ieder geval geen echt zuiver resultaat kan behalen. In de donkere delen ogen vlekkerig door de hiaten van informatie aldaar. Dit is nu een goed voorbeeld wat wordt besproken in dit topic, rechts in het histogram zit minder informatie, in de donkere delen dus.

ISO1250 is best heftig op de D90...
Rob Pieters
Lid
Lid

Re: Jetze poseert...........

Bericht Geplaatst:

Mendel schreef:Ben bang dat je met nabewerking in ieder geval geen echt zuiver resultaat kan behalen. In de donkere delen ogen vlekkerig door de hiaten van informatie aldaar. Dit is nu een goed voorbeeld wat wordt besproken in dit topic, rechts in het histogram zit minder informatie, in de donkere delen dus.

ISO1250 is best heftig op de D90...

klopt, wat ik me eigenlijk afvroeg maar niet duidelijk verwoordde was dat het op de camera, ook nadat ik de foto vergrootte, het een prima foto leek

deze foto is vwb de omstandigheden (kleur onderwerp, achtergrond enz) niet te vergelijken, maar zo gaat het dan weer wel redelijk met iso 1250

Afbeelding
ISO: 1250
Belichting: 1/60 sec.
Diafragma: 4.5
Brandpuntsafstand: 50mm
Flitser gebruikt: Nee
Plaats reactie

Terug naar “Ratjetoe (Niet ter beoordeling)”