Alle twee goed scherp maar de sneeuw speelt je hier toch wel parten. De eerste heeft nog een beetje detail maar bij de tweede mis ik die toch. Je hebt wel een stel heerlijke honden .
2 leuke actie platen met prima scherpte, qua sneeuw detail zie ik eerlijk gezegd geen verschil in de update wel zijn de ogen in de update een stuk lichter
bedankt voor jullie reacties, toch zit er wel degelijk detail in de sneeuw bij de 2de foto. Maar ja als de sneeuw nog helemaal niet is belopen, dan krijg je idd niet veel meer dan een redelijk strak witte ondergrond.. Op de sporen die erachter langs lopen na.
ik ga voor de laatste foto, ik neem aan dat dat de update is. alsof de hond zo je plaatje binnen komt rennen en daarmee aan wilt geven hoeveel lol hij/zij heeft. Ik vind juist bij de 1ste hond je newtje de achtergrond storend. met groetjes Twister
Je hebt geen bezwaar tegen bewerken dus heb ik even een poging gewaagd met de tweede foto. Er zit zeker detail in de sneeuw en ik heb geprobeerd dat er een beetje meer uit te halen. Als je het niets vind haal ik hem wel weer weg.