Camera type: Panasonic lumix DMC-FZ8
Dit was op vakantie in Holten, waar echt veel van deze schattige beestjes zijn te vinden:

je titel ook even aanpassen het is een Eekhoorn

momentum60 schreef:Ben ik dan de enige die vind dat ie echt niet scherp is?

pafeme schreef:naast al gegeven tips, had de compositie ook nog spannender gekund. Het beestje zelf is nu erg centraal geplaatst en dat is jammer, iets minder ruimte rechts zou de eekhoorn al meer uit het midden halen. Ook jammer van de afgesneden teentjes![]()
Ik hoop dat je hier ook iets mee kunt, was het trouwens bij Landal? (aan de stoel te zien)

jumper schreef:Mis scherpte. Eerst geplaatste foto leek waarschijnlijk scherper omdat hij kleiner was gepost. Over gans de foto is er onscherpte, door waarschijnlijk bewegingsonscherpte.
Vale kleur, als ik zie dat er waterdruppels op de stoel zijn dan vermoed ik dat het weer en de lichtomstandigheden ook niet optimaal waren.
Wat de stoel in het compo betreft heb ik volgende mening.
Deze en andere wilde dieren worden aangetrokken door onze beschaving.
We gaaner dan ook mischien moeten aan wennen dat zulke taferelen alledaags zullen worden, zoals nu een eekhoorn in het bos.
In de toekomst zullen de volgende generatie's waarschijnlijk dit comment gevenvan een eekhoorn in een bos.
"Ja die boom, spijtig. Wel een eigenaardige foto zo die eekhoorn in een boom. Verkies toch liever het beestje in zijn natuurlijke omgeving tussen de auto's en de huizen. Wel nog een goeie kwaliteit voor die verouderde camera (233 MP 200-500 mm) die verwerkt is in je bankkaart. ik heb gisteren mijn 1000 mp binnen gekregen"![]()
Jumper BB
Nagtie schreef:jumper schreef:Mis scherpte. Eerst geplaatste foto leek waarschijnlijk scherper omdat hij kleiner was gepost. Over gans de foto is er onscherpte, door waarschijnlijk bewegingsonscherpte.
Vale kleur, als ik zie dat er waterdruppels op de stoel zijn dan vermoed ik dat het weer en de lichtomstandigheden ook niet optimaal waren.
Wat de stoel in het compo betreft heb ik volgende mening.
Deze en andere wilde dieren worden aangetrokken door onze beschaving.
We gaaner dan ook mischien moeten aan wennen dat zulke taferelen alledaags zullen worden, zoals nu een eekhoorn in het bos.
In de toekomst zullen de volgende generatie's waarschijnlijk dit comment gevenvan een eekhoorn in een bos.
"Ja die boom, spijtig. Wel een eigenaardige foto zo die eekhoorn in een boom. Verkies toch liever het beestje in zijn natuurlijke omgeving tussen de auto's en de huizen. Wel nog een goeie kwaliteit voor die verouderde camera (233 MP 200-500 mm) die verwerkt is in je bankkaart. ik heb gisteren mijn 1000 mp binnen gekregen"![]()
Jumper BB
Ik mag toch hopen dat dit noet zo'n vaart gaat lopen.