Voor mij ook graag de rest in kleur en kan me wel vinden in het advies van Wendy om rechts wat te snijden Als er links niks meer zit, dan is denk ik vierkant ook een mooi formaat.
mooie sprekende compositie maar waarom nu weer kleur i.c.m. z/w. Ik houd helemaal niet van deze vorm van bewerken en zou daarom de gehele foto in z/w willen zien. Verder kan de bewerking ook wel beter want je hebt de achtergrond softwarematig onscherper gemaakt waardoor er een storende 'halo' om het meisje is ontstaan.
Enige foto van jou kleine meid! Leuke blik te pakken, idd wat meer ruimte links ipv rechts zoals Wendy al voorstelde. Verder zou ik hem of in kleur of in zwart/wit doen!
De titel is zo lief! mijn meisje mooi , dat je zo trots op haar bent dat zie je ook aan de aandacht in je foto. leuk voor haar later. ik heb in die tijd een fotografisch dag boekje gemaakt van mijn zoon
Ik vind de tweede het mooist! De nadruk ligt meer op het gehele gezicht, niet enkel op de speen... En in de eerste zie je aan haar hoofdje te goed dat er aan de foto "gewerkt" is. Desalnietemin, een hele mooie shot!