En wat ik nu juist wel mooi vindt is die onscherpte van de tulp. Past erg goed bij het sfeertje, wel had ik die wat harde belichting iets zachter willen zien.
Mooie compositie, ook het kleurgebruik spreekt mij zeer aan. Maar zoals boven al door meerdere leden is opgemerkt, de tulp geeft iets te weinig info door zijn onscherpte.
Heeft zeker iets heel bijzonders deze. Iets dramatisch bijna. De stukjes te fel licht op de tulp had ik wellicht iets aan gedaan...Ondanks dat vind ik hem apart
Ik vermoed dat deze bewerking beter bij een andere (harde) kleur zou passen dan dat oud-roze. Op zich wel mooi (gedaan) vind ik en weer eens wat anders (voor mij in ieder geval)! Wat mij betreft hoeft de tulp ook niet echt scherp te zijn hier, het heeft zo wel iets schilderachtigs .
Dank je Mira voor je reactie ! Heb de foto van de tulp via ps ingekleurd met rood met dit roze als resultaat. Vond het goed passen bij de sepia kleur. Origineel is de tulp wit, met een lichtblauwe achtergrond. Heb van de foto nog verschillende bewerkingen, ook hard blauw, in het archief. Vond deze zelf het sprekends eigenlijk.....