Kids

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Tony
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Kids

Bericht Geplaatst:

het zwieren van de rok heel mooi de beweging vast gelegd, :up je ziet haar ook genieten, erg leuk
de twee portretjes zijn heel mooi, bij de eerste een mooie blik vast gelegd, ook het licht op de haren is mooi :up
het tweede portret een heerlijke ondeugende uitdrukking, het felle licht op de achtergrond is jammer, maar niet echt storend
Mendel
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Bij de eerste denk ik jammer dat je er zo dicht op stond, had het meisje liever wat minder krap gekadert gezien, zeker gezien die ronddraaiende jurk.

Tweede is een mooie tegenlichtopname, haar licht dromerig op. Uitsnede bevalt me hier wel, alleen met die handen erbij had ik daar onder meer ruimte willen zien, de handen ogen nu erg afgesneden. Of geheel zonder handen, dan in deze uitsnede.

Laatste spreekt me niet zo aan vanwege houding model, jammer want het is een aparte combinatie, het donkere gezicht tegen een lichtere achtergrond.
Elle
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

2 vind ik de mooiste!
Gotchas
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Vooral foto 1 en 3 zijn erg krap uitgesneden. Zeker bij foto 1 erg jammer, die ronddraaiende jurk is prima gefotografeerd. Foto 2 heft de dromige blik goed te pakken, kben het wel met Mendel eens vwb de handjes.
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”