de valkjes van zeeland.....
- Louise.V
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Weer een schitterende serie
Wel een mooi beestje hoor kleuren en scherpte allemaal top
Foto 3 een erg leuk moment
Wel een beetje jammer van foto 4 dat de vleugels er niet helemaal opstaan maar ik vind het ook een toppertje
Wel een mooi beestje hoor kleuren en scherpte allemaal top
Foto 3 een erg leuk moment
Wel een beetje jammer van foto 4 dat de vleugels er niet helemaal opstaan maar ik vind het ook een toppertje
- Dieder Plu
- Lid

- Geslacht: Man
Het is zoals Wim reeds eerder vermelde soms heb je teveel mm en krijg je ze er niet helemaal oplena shoot schreef:Heel mooi zo op dat paaltje met die prachtige blauwe lucht![]()
Jammer bij de laatste dat zijn vingertopjes er niet op staanmaar je kan niet alles hebben he
![]()
Greets, Lena
Voor mij een prachtige reeks
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Staan er ondanks het toch enigzins harde licht er erg mooi op. Vooral de eerste kan me door de warme achtergrond en de mooiste pose erg bekoren, en is voor mij een topper.
Tweede en derde zijn iets minder aansprekend door de wat mindere houding, en het gemis aan de sfeervolle achtergrond van de eerste.
Bij de laatste vindt ik het harde licht, met de slagschaduwen toch te dominant aanwezig. Ondanks het mooie effect dat je bewerkstelligt dat zijn kopje optima forma oplicht. Kwestie van smaak regeert
Tweede en derde zijn iets minder aansprekend door de wat mindere houding, en het gemis aan de sfeervolle achtergrond van de eerste.
Bij de laatste vindt ik het harde licht, met de slagschaduwen toch te dominant aanwezig. Ondanks het mooie effect dat je bewerkstelligt dat zijn kopje optima forma oplicht. Kwestie van smaak regeert
- mido
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Wauw! Mooie serie.
Foto 1 en 4 springen er voor mij uit, foto 1 niets op aan te merken, foto 4 vind ik alleen jammer dat zijn vleugels er niet helemaal op staan, maar wat een gave pose heb je vastgelegd!
Foto 1 en 4 springen er voor mij uit, foto 1 niets op aan te merken, foto 4 vind ik alleen jammer dat zijn vleugels er niet helemaal op staan, maar wat een gave pose heb je vastgelegd!
- Paul Cools
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Mooie serie!