Zou je er ook exif bij kunnen zetten. Ik ben namelijk niet zo enthousiast als jij zelf bent en ook niet zoals de Wim. Denk dat de sluitertijden nog iets te laag voor je lagen
Als je niet verder in je iso terugkunt en je diafragma is door het vele licht al redelijk geknepen, dan moet je met filters gaan werken. Maar ik denk dat je meer beelden over had gehouden als je met 1/180 of zo was begonnen en geleidelijk naar beneden was gegaan. Dat anderen al wel op 1/100 fotograferen, wil niet zeggen dat het jou je eerste keer ook lukt. Het vergt gewoon oefening en daardoor ervaring.
mis een beetje scherpte maar dat krijgje op 100ste .snelheid zie je zeer goed in de wielen .ik ga zelden onder 250 hier een linkje naar een paar van mijn viewtopic.php?f=39&t=18464 rally is niet zo makkelijk staat teveel op de achter grond dan het weer . groetjes benn
Is mi altijd moeilijk om op het juiste moment af te drukken. Laatst bij een motorcross wedstrijd geweest en had moeite om ze scherp te krijgen. Mi is dit best wel redelijk gelukt, bv foto 2, maar vind de foto's standaard en vrijwel allemaal vanaf dezelfde positie genomen. Jammer, had meer ingegezeten denk ik.