1.

2.

3.

4.

5.

De laatste twee om een ideetje te geven van hun bakje waarin ze zitten en de omgeving

Groetjes,
Koen

Deze zijn een stukje kleiner.

Mendel schreef:Sluit me aan bij Tony, deze serie is voor mij beduiden minder, debet daaraan is met name de verkeerde witbalans, hier hebben de opnames allemaal een gele waas, waardoor je het frisse en sprankelde van je vorige serie verliest.
Ook de lampen boven in de bak zijn bij deze de winkellampjes, terwijl het in de andere bak speciale lampen zijn die een heel ander spektrum aan kleur uitstralen, door de planten die in die bak gooien 

KoenEeckhoudt schreef:En toch is jullie gedacht niet correct, al kan ik het wel begrijpen.
Ik zal proberen om morgen ofzo eens een overzichtje te nemen van die bak. Het kienhout erin, geeft de geel/bruine schijn aan't water

actief kool erin binnen 24 uur glashelder..KoenEeckhoudt schreef:En toch is jullie gedacht niet correct, al kan ik het wel begrijpen.
Ik zal proberen om morgen ofzo eens een overzichtje te nemen van die bak. Het kienhout erin, geeft de geel/bruine schijn aan't water
ik heb zelf ook een bak gehad met veel hout en dan krijg je inderdaad deze kleur dus herken het zeker..vind de vlekjes wel minder zou hier in het vervolg wel een je borstel gebruiken.. 

had het zelf ook altijd, en je kan corrigeren in de nabewerking tot je een ons weegt maar de foto blijft geel