Nou moe, als je in het merendeel van deze foto's de fotografische kwaliteiten al niet ziet dan mogen ze het grootste deel van de foto's op dit forum wel onmiddelijk opdoeken. In deze foto's zit in elk geval honderd maal meer toegevoegde waarde dan in de zoveelste rechttoe rechtaan registratie van het zoveelste zeldzame vogeltje. Maar bij dat soort foto's hoor ik nooit iemand vragen naar toegevoegde waarde. Want dan is dat "moeilijk", om zo'n zeldzaam stuk fauna te registreren vanuit hun schuilhutje. En die moeilijkheidsgraad wordt dan aanzien en bewonderd als fotografisch talent. De toegevoegde waarde bij zo'n natuurfoto mag zelfs compleet nihil zijn, dan nog zal men de fotograaf de hemel in prijzen enkel en alleen al omdat hij er toch maar in geslaagd is om dat zeldzame roodgerande kluutje vast te leggen. Als het over het zeldzame kluutje gaat dan mag het gevleugelde mormel op de foto zelfs voor de helft achter een struik zitten, dan nog is het per definitie een fantastische plaat genomen door een getalenteerd natuurfotograaf

.
Trouwens, hadden deze vrouwen gewone kleren aangehad dan nog waren 3 kwart van deze foto's zeer geslaagd te noemen, mét toegvoegde waarde.
Sorry, hopelijk vat niemand het persoonlijk op maar het moest er even uit

. Al die ongeinspireerde foto's van zeldzame vliegende en lopende mormeldieren beginnen op mijn systeem te werken

. Het is een allergiereactie vrees ik

.