1. Geluk op het juiste moment zeg maar....

2. Stof uit de lucht en landen dan maar.....

3. Welke van de 2 weet ik niet direct, maar ik denk deze.

4. Maar deze vind ik ook mooi.

.
. (alhoewel de focus daar een stukje te ver naar achteren ligt volgens mij, maar we gaan niet moeilijk doen
).
).

Ik moet ook maar eens wat vlindertjes opzoeken 

(wat had je op die bloemen gespoten dat ze erop af kwamen?
, dan kan ik het ook eens proberen, want bij mij zijn ze al weg voordat ik met het instellen klaar ben.
)ruud_ schreef:Over de foto's: Niets dan lof!
Wel een technisch vraagje, In de exif lees ik F6.2? Hoe krijgt u dat voor elkaar?
Je bent met de micro adjustment bezig geweest, maar dat doe je toch in de body?
De lens is vanaf 400mm al f/6.3 maar hij is op f/11 genomen. Waarom hij idd 6.2 ophoest is mij een raadsel. MA doe je idd in de body. Na nu een paar keer geprobeerd, is het niet meer dan een beetje drukken in het menu. In het begin dacht ik waar begin ik aan. Maar het is eigenlijk redelijk simpel. Als je backfocus hebt min je, en als je front focus hebt plus je. En dat in stapjes van 5 tot je scherpte hebt en de minieme stapjes van 5 naar 6, 7 ed of naar 4, 3 doe je door opnames goed op een groot scherm te bekijken.janp schreef:Zo hé, wie is nu waardeloos? Iedereen moet leren en heeft hulp nodig. Wat nu niet is kan nog komen. (zo kijk ik er zelf naar)
Mooie plaatjes gemaakt en die lens isIk moet ook maar eens wat vlindertjes opzoeken
Leuke serie en ik zou zeggen: ga vooral door fotograaf![]()
Gr Jan

duckie schreef:
En het overige wilde ik bij deze verder niet meer aanhalen en jij ook niet denk ik Go...

wil53 schreef:snap nu e.e.a. een stuk betrer
:
Hoezo over regulering