bonte vliegenvanger + update
-
korandoke
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
ga lena volgen die heeft het goed verwoord
greets
greets
- doxke
- Lid

- Contacteer:
bedankt voor de fijne recaties!!
@lena ben het met je eensmaar ik heb is de kritiek gekregen van ho merris "Compo hinkt imho : vogel zit immers op een tak, wellicht hoger dan 't oog : zou hem dan ook liever hoger in beeld geplaatst zien"destijds op deze post van mij forum/viewtopic.php?f=5&t=17870&p=221904#p221904" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan probeer ik mezelf te verbeteren hoewel ik eigenlijk persoonlijk het liever zie zoals jij het bedoeld
grzt
@lena ben het met je eensmaar ik heb is de kritiek gekregen van ho merris "Compo hinkt imho : vogel zit immers op een tak, wellicht hoger dan 't oog : zou hem dan ook liever hoger in beeld geplaatst zien"destijds op deze post van mij forum/viewtopic.php?f=5&t=17870&p=221904#p221904" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan probeer ik mezelf te verbeteren hoewel ik eigenlijk persoonlijk het liever zie zoals jij het bedoeld
grzt
-
polariteit
- Lid

- Contacteer:
heerlijke plaat. ik ga wel mee met de voorgangers, dat vooral aan de bovenkant iets meer vrije ruimte gewenst is.
- Dieder Plu
- Lid

Ik Volg lena , nummer 2 is een toppertjelena shoot schreef:Zeer zeker nummerken 2
zo is hij perfect in evenwicht en lijk je op dezelfde hoogte gezeten te hebben als deze schoonheid zelf
![]()
nr 3 is ook niet mis maar iets te krap aan zijn borst dus zeer zeker 2![]()
Groetjes, Lena
Prachtige opname Wim
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Ik ga voor de eerste, al kunnen alle uitsnede mij bekoren. Hele sprekende plaat, natuurlijk door zijn mooie pose, en je lage standpunt die de blik hier versterken. Maar meest treffende in deze prent, vindt ik de zachte strelende belichting/verlichting op zijn gebroken wit en bruine verendek, is een klein beestje met een zeer chique kleur.
- Paul Cools
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Erg gaaf, ik ga voor de derde.