De foto is gemaakt op de nek bij papa voor een boom...

Update

DandA schreef:Scherpte diepte is prachtig. Foto is wel grijs niet zwart wit ik zou hem in kleur doen, Waarom in grijs?
Ook een beetje verkrampte mond..

Gemini schreef:Jammer dat de foto niet mooi scherp op de ogen is. Is het een forse crop?

Deva schreef:De kleurenversie vind ik een prachtige foto van een heel mooi meisje. Erg mooie achtergrond ook.
Scherpte verkeerd, kartels, te weinig contrast, te veel rood..... wat zijn ze streng hè?
Ik ben bijna blij dat ik nergens verstand van heb, want dan zie je een schitterend portret.

Deva schreef:De kleurenversie vind ik een prachtige foto van een heel mooi meisje. Erg mooie achtergrond ook.
Scherpte verkeerd, kartels, te weinig contrast, te veel rood..... wat zijn ze streng hè?
Ik ben bijna blij dat ik nergens verstand van heb, want dan zie je een schitterend portret.

Gemini schreef:Zeg, dit is een fotobeoordelingsforum hoor, geen familiebijeenkomst om de leukste kiekjes te bekijken!
Iedereen plaatst hier foto's om te leren wat er beter aan zou kunnen he. Beoordeling...
. Misschien heb ik me een beetje onhandig uitgedrukt. Mijn opmerking 'wat zijn ze streng hè?' was eigenlijk niet serieus bedoeld
.