Nr 4 en 8 vind ik de minste, maar allemaal heel mooi qua kleurtoon. nr 2 mooie pose met genoeg drama. Nr 6 heeft het helemaal. Mooie uitsnede, spanning in de foto. De jonge vrouw ligt mooi. Positie hoofd en armen perfect. Licht in het water links onder voegt echt iets toe . Mooie schittering, het water lijkt te bewegen. Mooi hoor!
Dank voor jullie reacties en ik zelf vind 3, 5 en 8 wel de uitschieters. En leuk dat deze een TC heeft gekregen
Verder ben ik wel benieuwd als ik een nog snellere sluitertijd had gebruikt (bv. 1/4000s ipv 1/500s) zodat het water meer was bevroren maar dat ga ik de volgende keer uit proberen.
vind het een hele uitdagende TC. ik vind voornamelijk de fotos waar ze in het water ligt het beste eruit komen. vooral foto 5 heeft mijn voorkeur omdat ik hier de kleuren wat beter uit vind komen.
wat je misschien ook had kunnen doen met zo'n shoot, is iets meer met dat standbeeld van het fontijn (bijv. dezelfde pose laten aannemen....)
Leuk om mijn vorige muziek lerares eens te zien op foto's Ik had wel gehoord dat ze soms wat shoots deed maar nog nooit gezien. Mooie serie, ik vind vooral 5 en 6 mooi!