1 crop

s 1/80
f 4
iso 200
58mm
2

2crop

s 1/60
f 4
iso 200
60mm
3
Jammer v/d onrustige achtergrond (beide foto's), maar voor de rest ?

en tja bij beesten heb je de achtergrond nou eenmaal niet voor het uitkiezen hahaha (hond kan je nog laten zitten en blijven maar met andere dieren lukt dat niet)

judith schreef:Ik vind de eerste vooral erg mooien tja bij beesten heb je de achtergrond nou eenmaal niet voor het uitkiezen hahaha (hond kan je nog laten zitten en blijven maar met andere dieren lukt dat niet)
de 2de vind ik zelf erg onrustig overkomen, ik vind de houding van de kat minder mooi, hoewel het koppie wel erg leuk is om te zien.
Mischien kan je de witte balk nog proberen weg te klonen en bij de bovenste kat het "pootje"? wat nu wel erg wit overkomt. met wegsnijden komen de snorharen weer minder mooi uit

gjdenbesten schreef:Twee mooie katten. Als je ze beide uitsnijdt op bijna alleen de kop, dat worden ze veel krachtiger. Scheelt veel kloon en ander werk. Maak ze beide bijv 4kant en ze passen heel mooi bij elkaar. Ze hebben beide iets heel aristocratisch. Katten van stand!

Rob Pieters schreef:gjdenbesten schreef:Twee mooie katten. Als je ze beide uitsnijdt op bijna alleen de kop, dat worden ze veel krachtiger. Scheelt veel kloon en ander werk. Maak ze beide bijv 4kant en ze passen heel mooi bij elkaar. Ze hebben beide iets heel aristocratisch. Katten van stand!
Even uitgeprobeerd, voor de achtergrond misschien nog meer croppen........?

gjdenbesten schreef:Rob Pieters schreef:gjdenbesten schreef:Twee mooie katten. Als je ze beide uitsnijdt op bijna alleen de kop, dat worden ze veel krachtiger. Scheelt veel kloon en ander werk. Maak ze beide bijv 4kant en ze passen heel mooi bij elkaar. Ze hebben beide iets heel aristocratisch. Katten van stand!
Even uitgeprobeerd, voor de achtergrond misschien nog meer croppen........?